.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسلام اروپا را فتح مي‌كند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قدس گيلان گفت: دين مبين اسلام تا پايان قرن بيست و يكم اروپا را فتح خواهد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا شفيعي‌زاده در مراسمي با عنوان «همايش اعتراض‌آميز مردم شيعه و سني» جوكندان تالش در مسجد جامع انوش محله اين دهستان كه در ارتباط با اهانت به ساحت مقدس امام راحل برگزار شد، افزود: موج خروشان اعتراض‌هاي مردم شيعه و سني به هتاكان ساحت مقدس امام (ره) نشان‌دهنده وحدت مسلمانان و انزواي دشمنان انقلاب و اسلام است.

وي اظهار داشت: توهين به ساحت مقدس امام راحل يك حركت داخلي نبود بلكه يك حركت خارجي حساب شده از سوي مزدوران و مستكبران غربي بود كه با همكاري ايادي داخلي انجام گرفت.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: هتاكي اجانب غربي به مقدسات مسلمانان تازگي ندارد و آنها چند سال قبل نيز به كتاب آسماني مسلمانان تعدي كردند و سلمان رشدي ملعون كتاب آيات شيطاني را نوشت و كساني كه اهل مطالعه هستند مي‌دانند كه چه هتاكي بزرگي به ساحت خداوند متعال و پيامبر اعظم كردند.

وي ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس امام خميني (ره) نيز در راستاي همان سلسله حركات استكبار بوده كه با هوشياري ملت نقشه‌هايشان برملا شد.

شفيعي‌زاده گفت: دشمنان در چند سال گذشته اقدام به طراحي كاريكاتوري در اروپا كردند و به پيامبر (ص) بمب، خون و خشونت را نسبت دادند و گفتند كه پيامبر مسلمانان و دين اسلام با خشونت همراه است.

وي تصريح كرد: علت همه اين حركات توسط دشمنان اسلام به دليل استقبال مردم غرب و بيداري آنها بوده كه براي دشمنان شيعه و سني فرقي ندارد و آنها طرف اسلام هستند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قدس گيلان افزود: تحليلگران و دانشمندان غربي هشدار داده‌اند كه پايان قرن 21 افول مسيحيت در اروپا و آغاز قرن 22 غلبه مسلمانان در اروپا است كه استكبار از اين مسئله در هراس هولناك به سر مي‌برد.

شفيعي‌زاده اضافه كرد: اين تحليلگران معتقدند اگر مسلمانان در صدر اسلام نتوانستند با سلاح سخت افزاري اروپا را فتح كنند امروز با سلاح نرم‌افزاري اروپا را فتح مي‌كنند.

وي افزود: آمار استقبال و اسلام آوردن جوانان اروپايي نشان مي‌دهد كه اسلام تا پايان قرن 21 اروپا را فتح خواهد كرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنها به همين دليل در صدد هستند تا دين اسلام و مذهب و پيامبر را خشونت‌طلب جلوه دهند.

وي وحدت شيعه و سني در غرب گيلان را نمونه و الگو معرفي كرد و افزود: امروز مردم تالش نشان دادند كه با برگزاري اين همايش همچون گذشته در برابر دشمن يكپارچه ايستاده‌اند.

شفيعي‌زاده ادامه داد: امام راحل خدمات ارزنده‌اي را به جهان اسلام كرد و مورد قبول همه بوده و هست و مردم هتاكي به ايشان را نخواهند بخشيد.

وي با بيان اينكه 90 درصد مردم فلسطين اهل تسنن هستند، خاطر نشان كرد: امام (ره) با آمدنش آنها را احيا كرد و غزه با ديدگاه امام راحل توانست بر دشمنان صهيونيستي غلبه كند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قدس گيلان با اشاره به اينكه امام با صلابت خود جهان را تغيير داد، اظهار داشت: امام راحل به مسلمانان هويت داد و مردم كشور ما نيز احساس هويت كردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تالش نيز در اين مراسم گفت: مردم شيعه و سني تالش در تظاهرات هتاكي به ساحت مقدس امام (ره) حضوري باشكوه داشتند كه سال‌هاي 57 را در ذهن‌ها تداعي كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين يحيي عباديان افزود: امام خميني (ره) بزرگ‌مرد قرن جهان معاصر و مردي از سلاله پاك انبيا و اوليا بود كه جهادي عظيم را براي رسيدن به اهداف والاي اسلام ناب محمدي (ص) آغاز كرد و او بود كه رهبر و هدايت‌گر خيل عظيم مردمي شد.

در اين همايش بيش از 2 هزار نفر از مردم شيعه و سني جوكندان تالش، فرماندار و مسئولان اداره‌ها و نهادهاي اين شهرستان حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.